Regulamin napraw serwisu BJM Szczecin
Regulamin
Regulamin świadczenia usług w zakresie naprawy pojazdów przez FH-U BJM Sp. z o.o. w Szczecinie
- Przyjęcie pojazdu do naprawy odbywa się na podstawie zlecenia naprawy udzielonego przez osobę wprowadzającą pojazd na teren zakładu. Zlecenie musi być potwierdzone telefonicznie,pocztą elektroniczną lub telefaksem.
- Brak potwierdzenia zlecenia może skutkować powstrzymaniem się przez BJM od podjęcia naprawy; odmowa potwierdzenia zlecenia skutkować będzie odmową wykonania naprawy.
- BJM może uzależnić przyjęcie pojazdu do naprawy od otrzymania dokumentów potwierdzających status prawny zleceniodawcy (np.: wypis z właściwego rejestru).
- BJM nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe podczas naprawy. Stan pojazdu powinien zostać potwierdzony na dokumencie zlecenia, w szczególności na dokumencie tym powinny zostać wskazane widoczne zewnętrzne uszkodzenia pojazdu w chwili przyjęcia do naprawy.
- BJM może uzależnić wykonanie usługi od dokonania przedpłaty na poczet kosztów usługi, w kwocie nie mniejszej niż 70% przewidywanej ceny naprawy. O przewidywanej cenie naprawy Klient powinien być poinformowany niezwłocznie po przyjęciu zlecenia.
- Osoba dokonująca zlecenia naprawy (w tym kierowca) zobowiązana jest podać swoje dane osobowe takie jak imię i nazwisko oraz adres zamieszkania oraz podać dokładne dane osoby bądź jednostki organizacyjnej uprawnionej do dysponowania pojazdem, na której rzecz ma być wykonana usługa.
- Osoba dokonująca zlecenia naprawy ponosi solidarną odpowiedzialność za dokonanie zapłaty wynagrodzenia za przeprowadzoną naprawę wraz z osobą bądź jednostką organizacyjną uprawnioną do dysponowania pojazdem, na której rzecz ma być wykonana usługa.
- Jazda próbna może być uzależniona przez BJM od dokonania przedpłaty bądź zapłaty całości wynagrodzenia.
- BJM może zatrzymać naprawiany pojazd do czasu całkowitej zapłaty należnego wynagrodzenia (prawo zatrzymania).
- Wydanie pojazdu po dokonaniu naprawy powinno zostać potwierdzone na dokumencie zlecenia naprawy; na dokumencie tym osoba odbierająca pojazd powinna potwierdzić, że widoczny stan pojazdu nie różni się od stanu z chwili przyjęcia do naprawy, a jeżeli jakieś różnice występują, wówczas powinny być one wskazane na dokumencie zlecenia naprawy, pod rygorem przyjęcia, że pojazd został wydany bez jakichkolwiek widocznych wad.
- Warsztat nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawionego w kabinie , które niezabezpieczone spowodują uszkodzenia podczas podnoszenia kabiny
- Firma nie odpowiada za samochody pozostawione na placu manewrowym, oraz za szkody powstałe z winy osób trzecich.
- Części i podzespoły zdemontowane, nieodebrane w ciągu 7 dni zostaną złomowane.
- Po wykonanej naprawie w razie reklamacji Klient dostarcza pojazd do BJM na własny koszt.